Friday, April 3, 2009

::Yang Best & Yang X Best::

Yang Best...
Saya dapat contact semula beberapa kawan lama yang lost contact sebelum ni especially Aton (roommate & best fren kat SHAMS) & Zaahana (best fren masa Darjah 1)

Yang X Best...
Blum dapat cari sorang lagi best fren yang paling dikehendaki: Siti Farida Ahmad (best fren masa matrik). Sebenarnye hp kena curi tahun lepas sbb tu la kena menjejak balik kwn2 yang no contactnye dah ilang = (

Yang Best...
Kad kawen dah siap! Masa untuk menyebarkan kad kawen saya \(^_^)/

Yang X Best...
Baju nikah xsiap2 lagi...Saya tempah kat tukang jahit di Kulim. Hmm dia nak jahit cantik2 kot sbb2 lambat. Janji boleh amik ujung bulan 3. Tiba2 bila nak amik xsiap lagi pulak. Kak Ina, cepat2la siapkan, saya dah xsabar nak tgk ni! hehehe...

Yang Best...
Alhamdulillah...Sudah disahkan jawatan. Mudah2an saya lebih bersemangat utk bekerja & lebih maju ke hadapan lagi selepas ini (^_^)

Yang X Best...
Kemajuan projek Master saya sangat perlahan! Wid, ape nak jadi ni!!!! Kata nak siapkan tahun ni, wake up girl! haaa..kan dah kena marah dgn diri sendiri kui3X

Yang Best...
Broadband saya dah OK! Huhu...lega rasanye..Syukur alhamdulillah..Selama sebulan saya 'menderita' sampai tahap fade up yg teramat sgt dgn broadband saya tu. Nasib baik xkena jual. Skrg dah boleh buat attachment & send email. Maknenye laptop yg saya gunakan2 xbersalah langsung dlm hal ni, Celcom yg salah! Hehe...

Yang X Best
Jiran saya diofis (kawan sebelah meja) dah abis kontrak...Dah kurang sorang geng makan kat cafe huhu...Saya suke berbual dgn dia sbb ade je cite yg nak dibualkan (bukan gossip ye..hehe). To Pn Shamsiah, selamat maju jaya & semoga kita dapat bertemu lagi!

Memang semua orang suke Yang Best dan sedih bila Yang X Best tu terjadi tapi kedua2nyalah yang mewarnai kehidupan saya dan kehidupan semua orang di bumi Allah swt ni...Setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya. Sesungguhnya Allah swt jualah Yang Maha Mengetahui apa yg terbaik utk kita. Yang Best kita syukuri dan Yang X Best tetap juga diterima dengan senyuman dan hati yang lapang ~(^_^)~ Alhamdulillah!



No comments: