Thursday, April 9, 2009

:: Tranformasi (Part I) ::

Sejak dua menjak ni pekataan 'tranformasi' glemer sungguh. Faktor terbesar yg menyebar virus tranformasi ni mestila AF7 yang tengah hangat bersiaran (dah masuk minggu ke-5 pun & dah tentunya xbest tp saya still tengok jgk, untuk mengutuk hehe)...saya bukan nak cerita pasal AF7 ye, tapi pasal transformasi2 yang sedang melanda diri saya la hehe...

Untuk Tranformasi (Part I) ni, saya telah mentranformasikan template blog saya. sebelum ni saya guna warna yang gelap...sekarang xnak gelap2 lagilah. gelap2 xbest. Saya pilih warna terang & ceria, melambangkan keceriaan saya sekarang ni!

Sekian saja titipan Tranformasi (Part I). Ada banyak lagi tranformasi yg bakal berlaku dlm Tranformasi (Part II) yg akan muncul xlama lagi!! (^_^)v

No comments: