Wednesday, April 15, 2009

:: Lagu Saya & Dia ::



Lihatlah langit di atas sana
(Jom syg kita tgk same2..)
Tersenyum melihat tingkah kita (e'eh yela..awan2 bentuk smile hihi..)
Selalu ada peristiwa (selalu ke? dalam seminggu baru 3 x...)
Yang membawa pertengkaran..(ye betol!...hehe)

Maksudku hanya ingin yang baik (2la, ayg dah kata ayg nak yg terbaik utk syg..)
Untuk kita berdua dlm bercinta (masa bercinta, dah kawen, bila dah ada anak & seterusnya..= forever)
Baiknya aku buruknya aku terimalah aku apa adanya...(ayg rasa ayg byk yg baik (^_~)v)

Pastikan kau dengan aku...jangan ada cinta lain (NO curang2 okey!)
Xpernah aku terlintas..niatku untuk berpaling (ayg mmg setia bangat kat syg tau...walaupun byk yg menggoda huhuhu...)
Maafkan aku sayang bila belum kau bahagia (xpe lepas kawen ni insyaAllah bahagia..amin!)
Sejauh langit di atas kan kukejar bahagiamu..(nape syg letak bahagia syg tinggi sgt...cane ayg nak pi langit...xpasal2 kena g kursus angkasawan!)

Biar langit & bumi meruntuh (uish...akhir zaman nih!)
Biar jasad kita tertimbun di sana (mungkin kita mmg dah ditimbun tanah agaknya...)
Tetap bersama xingin lepas (insyaAllah kita berjumpa lagi di Syurga Allah...amin ya Rabbal 'Alamin...)
Mencintaimu kujadi begini...(ayg begini bila cinta syg---> \(^_^)/ yeay!!!!)

No comments: