Wednesday, April 15, 2009

:: Inikah Saya? ::

Wah...rupe2nye birthday saya x lama lagi la.... Sibuk kira hari kawin sampai lupe besday sendiri. Dasyat..dasyat...hehe. InsyaAllah tanggal 27 April ni saya dah masuk 26 tahun. Jom kita tengok apa kata survey pasal saya...

APRIL


* Sangat aktif dan dinamik ...hmm xla 'sangat'...yg sedang sedang saja...
* Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal...ye yg ni sangat betol! haha..

* Sangat menarik dan pandai menjaga diri...whiuuuu..phewit! ala sekadar menjaga penampilan diri jela huhu

* Punya daya mental yang sangat kuat...amin!

* Suka diberi perhatian...kadang2 je bila rasa nak mengada2...

* Sangat diplomatik (pandai memujuk )...tunang saya ckp saya xpandai pujuk pun...

* Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang...oh tidak! saya pernah cuba menyelesaikan masalah org tapi at last saya yg terbelit dlm masalah diorang. tobat xmao dah!
* Sangat berani dan tiada perasaan takut...takut hanya pada Allah swt...
* Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah...(^_^)

* Emosi cepat terusik...ye saya memang cengeng!!! wuaaaaa...

* Cuba kawal perasaan...tengok keadaan...

* Kecenderungan bersifat pendendam....memang ye, tapi cepat juga sedar xbaik berdendam...
* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan...haha, yg ni pun dah terbukti!!!

* Kuat daya ingatan....x kot hehe...
* Gerak hati yang sangat kuat....sometimes...
* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain...huhu iyo ko???

* Sangat cemburu dan terlalu cemburu...yup this is absolutely rite!



REJAB
(bulan kelahiran saya dalam kalendar Hijriyyah - 14 Rejab 1403H)
(Nak tau tarikah lahir anda dalam kalendar Hijriyyah? Sila layari http://www.islamicity.com/PrayerTimes/defaultHijriConv.asp)

Semasa kecilnya dia degil dan nakal (degil ye, nakal tidak). lbu bapanya patut mendidiknya dengan baik agar dia dapat menerapkan nilai-nilai yang baik (saya pasti mak papa saya dah didik saya dgn baik sbb saya dah jadi baik skrg huhuhu). Ketika sudah dewasa, dia suka bersikap merendah diri dan bersikap tidak tahu menahu (tidak tahu menahu=buat2 bodo? mungkin tidak...). Ini agak berlainan dari sikapnya semasa kecil (dulu saya pendiam skrg peramah hehe...). Walau bagaimanapun hidupnya selamat dan sentosa (amin...syukur alhamdulillah!).


Apa pekdahnya berpasangan dengan saya? (TARIKH LAHIR 6, 14 & 27)


Dia adalah seorang pasangan yang tidak mahu kalah dan pantang menyerah (especially kalau bergaduh..saya musti menang!!! hehe). Kejujuran dan keadilan merupakan sifat yang membuatkan dia disegani (whiuuu....korang segan x kat saya? huhu). Dalam soal cinta dia ingin memberi yang terbaik kepada orang yang dicintainya (sudah semestinya....). Namun begitu harga dirinya terlalu tinggi sehingga dia tidak pernah mengerti mengapa seseorang itu menolak kebaikannya (???? saya juga tidak mengerti dgn penyataan ni).


"Ini adalah saya, yang kat dalam cermin tu pun saya!"

(^___^)

No comments: