Saturday, August 15, 2009

:: Surprise !!! ::

Saya sangat yakin sekarang ini En. Suami sedang dalam perjalanan balik Kulim. Konon-konon nak buat surprise la tu...hehe kelaka pulak suami saya ni.

Pukul 10 pm tadi dia cal, katanya kat kedai makan (di Johor Bahru). Lepas tu dia kata "Malam ni sayang nak tido awal la, penat. Kije siang tadi banyak"

Saya pelik. Selalunya dia tido lewat walaupun letih sebab melayan saya sembang kat telefon.

Tak lama tu, En. Suami cal lagi, dia kata dia dah kat rumah sewa di JB. (Padahal saya yakin dia sedang dalam bas, saya selalu naik bas, saya taula bunyi bas macam mana hehe...)

Saya sengaja tanya En. Suami, "Kenapa bunyi bising je, selalu bilik sayang sunyi"

En. Suami cuba memberi jawapan tak ada logika "Tu bunyi radio la, tengah cari siaran"
Hehehehe....aduhai suamiku. Takpela, demi menjayakan rancangan surprise beliau, saya terima sajalah alasan tak ada logika itu (^___^)

Walaupun saya dah tahu En. Suami memang dalam perjalanan balik ke Kulim, tapi saya tak mahu tunjukkan yang saya dah tahu. Ha, sekarang saya nak berlatih buat muka terperanjat tengok En. Suami tiba-tiba terpacul depan pintu rumah. Hehe...boleh tak?

Adakah saya perlu buat muka terperanjat seperti ini?


Eeee....buroknye!!!
Tak mau tak mau!



Atau control ayu walaupun terperanjat seperti ini?


Hehe...comel comel...


Tak kisahla! Janji suami saya selamat sampai rumah (^___^)

Saya pun nak buat surprise jugak bila dia sampai nanti!

No comments: