Friday, July 31, 2009

:: Mari Beli Digital Quran !!! untuk warga Kulim dan kawasan yang berhampiran ::

Kepada sesiapa (yang berada di KULIM area & kawasan-kawan yang berhampiran dengannya sahaja) yang berminat untuk membeli Digital Quran edaran Syarikat Khaleefa, anda boleh membeli melalui saya. Unit ini diperoleh daripada ayahanda saya yang dikasihi - En. Shualdi Moktar yang merupakan ejen berdaftar bagi kawasan Yong Peng, Johor (boleh semak di laman web www.khaleefa.com). Saya hanya ada 3 unit sahaja untuk dijual buat masa sekarang.


.Sila klik pamphlet untuk lihat isi kandungan dengan lebih jelas lagi.

Berbanding dengan digital al-quran jenama lain, digital quran (DQ) edaran syarikat Khaleefa lebih MESRA PENGGUNA dengan fungsi-fungsi yg menarik (keterangan lanjut sila lihat pamphlet di atas ye). Yang paling saya suke mengenai DQ ini, at a first sight saya sudah faham apa yg ada di dalamnya TANPA merujuk pada manual kerana 'Screen Menu'nya seperti Screen Menu pada handphone. Antara kelebihan yang lain ialah ia boleh dibawa ke mana-mana sahaja dengan kuasa bateri AAA 1.5V yang mudah didapati di mana-mana kedai serabaneka berhampiran anda (jgn cari di kedai tayar sudah la ye..). Ada sesetengah DQ lain mereka menggunakan bateri rechargeable seperti bateri handphone. Cuba bayangkan, kalau bateri tu dah wareout, kat mane nak cari ganti? Kena contact balik supplier la jawabnya, dan makan masa nak cari balik nombor contact supplier yang dah buang ntah ke mana, masa untuk courier lagi, lecehnyeeee..... Dan kalau anda berada di rumah atau ofis, jimatkan kuasa bateri dengan menggunakan adaptor yang dibekalkan pada setiap unit DQ. Turut disertakan earphone (kalau nak mendengar alunan ayat suci Al-Quran tanpa mengganggu orang lain di sekeliling anda)

So ape lagi, marilah beli DQ keluaran syarikat Khaleefa daripada saya (^___^). Hanya ada 3 unit saje dalam stok simpanan saya buat masa sekarang. Tambahan pulak, bulan Ramadhan akan tiba tak lama lagi. InsyaAllah cita-cita anda untuk khatam 30 juzuk Al-Quran di bulan Ramadhan pada tahun ini akan tercapai kerana anda dapat membawa ia ke mana-mana saja anda pergi dan mengisi masa lapang dengan terus-terusan membaca Al-Quranul Karim....

Harga???? dengan murah hatinya saya menjual murah sedikit dari harga pasaran iaitu RM280 sahaja (termasuk kos penghantaran in case tak dapat bagi by hand).

Jika anda berminat, berurusanlah dengan saya di alamat email berikut:

wid_shualdi@yahoo.com

Sekianlah iklan saya seadanya...
wallahu'alam...


4 comments:

lin said...

boleh bayar 2 kali tak?

Wid Shualdi said...

Lin, sori lambat reply komen awak. Biasanya bayar abis terus, UNLESS kalau awak ni ofismate saya ke, kawan2 rapat saya ke, sedara mara saya ke..(yg confirm saya boleh jejak semula utk bayaran kedua hehe)

Kalau kawan yg baru kenal x boleh la..btw, awak ni Lin yg mane ek? Saya ada ramai kawan nama Lin, kakak ipar saya pun nama Lin. Saya kenal awak x?

~harap2 Lin baca komen reply saya ni (^_~)~

Tuan Penasihat said...

ada lagi tak al quran digital tu?

Wid Shualdi said...

Maaf Tuan Penasihat, digital al-quran ni dah tak dijual...dh abis & no restock.