Friday, July 10, 2009

:: Berbakatkah? ::

Peristiwa ni dah berlaku since 2 minggu lepas. Kat opis saya tengah demam perlawanan badminton inter-programme. Kami ada 6 programme kesemuanya + 1 team management (a.k.a sekretariat). Perlawanan secara liga, then programme2 dibahagi kepada Group A & Group B. Sekarang ni dah tau pun sape yg masuk semi-final. Programme saya? Tak dapat masuk pun semi-final. huhu..sokmo kalah. TAPI...as individual game saya menang tau. Saya main utk kategori single (eventhough I'm not single anymore hehe). Saya kalahkan single player dari dua team yg layak ke semi-final. Haha..kembang idong sekejap. Yela, mana xkembang, kali terakhir pegang reket badminton adalah masa dajah 6. pergh...brape punye lama da...hehe, rupenye masih berbakat! Bertuah saya sebab En. Suami memberi sokongan padu. Ingatkan En. Suami x bagi main, yela dah jadi isteri orang nak melompat sana melompat sini..Reket import tu dari JayBee, amik En Suami punye. En. Suami sanggup anta reket jauh2 dari JayBee to Kulim semata2 utk melihat Puan Isteri berjaya dalam bidang sukan badminton yg baru diceburinya. Hahaha...memang x sia2 la pengorbananmu wahai En. Suami kerana Pn. Isteri sudah mula menempa nama sebagai single player harapan. Hehe perasan bagus plaks! Padahal x layak pun g semi-final huhu..xpela, insyaAllah tahun depan kami akan berhempas pulas untuk mara sehingga ke final. Apa yang penting? KERJASAMA dannn....SEMANGAT!!!




No comments: