Thursday, February 12, 2009

::Iftahulkalam::

Bismillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang...

Hmm..macam susah jgk nk tulis blog ni. Tengok member2 tulis slamber jek. Tulis je ape nak tulis..Perasaan aku bila nak tulis blog ni mcm nak tulis sebuah diari. Sbb tu aku x pernah ada diari, sbb takut kalau aku tersepah2kn diari aku2 nnt ada org terbaca, x ke naya. Tapi diari lain..blog lain..dah mmg jelas nyata blog ni untuk tatapan umum yang berminat nak membaca tulisan kita (^_^)

Mmg hajat nak mem'blog' ni dah lame tapi MALU!!! hehe..malu bila terbayangkan orang bace tulisan aku, nanti ape derang komen etc...tapi xblehla pikir negatif. At last, aku mintak tolong fazira ajar cane create blog. Senang je ghupenye..

Hmmm..actually aku ni xberapa pandai mengarang ayat. Xpela, lama2 nnt pandaila..(hehe ayat menyedapkan hati aku je ni)..Ha cukupla dulu utk coretan sulung aku. Kalau nk diikutkan dalam kepala ni mmg byk benda nk tulis. Melonjak2 idea..excited la katakan huhu..tapi xblehla gelojoh sgt, orang kata pelan2 kayuh (^_~)v piece!

~Good luck to team badminton AMREC yang nak berjuang melawan team ADTEC. Ingat, ni perlawanan persahabatan, jangan gaduh2 tau.. \(^_^)/ Go Go Chaiyo! ~

No comments: