Thursday, December 2, 2010

:: Sayang tapi pedih ::

Seorang sahabat saya ada berkata,

"Korang perasan tak? Sebenarnya orang yang paling banyak terasa atau memendam rasa dengan kita adalah orang yang paling hampir dengan kita. Bezanya cuma dia boleh memaafkan kita atau terus pendam dan akhirnya menyebabkan hubungan terus renggang atau putus. Saya pernah rasa dan rasanya sangat pedih!"

Ya, saya setuju sangat-sangat dengan kata-kata beliau. Saya juga pernah rasa kepedihan itu setiap kali teringat 'dia'. Semua kekhilafan itu mungkin sudah dimaafkan tapi kami masih jauh dan makin jauh. . . . . . .







Saya cuma terfikir satu soalan.





Agak-agak 'dia' sayang Ajmal tak?
Sebab Ajmal teringin sangat nak disayangi oleh 'dia'....
He misses her hugs and kisses a lot....

Semua orang sayang Ajmal, tengok Ustaz Hizbur Imam Muda pun sayang Ajmal tau!
(^______^)


No comments: