Monday, December 6, 2010

Sudah boleh menggigit! (^___^)



Nampak tak gigi Ajmal tu?

Tak nampak?

Nah, diperbesarkan sebanyak 10X hehehihihuhu....



Daku ngeri sungguh....

Bermulalah episod yang daku takuti selama ini.

Ajmal jangan geget ummi tau!!!!

Hmmm....dah penah kena pun, adehhhhh...memang sakit! 

Ni baru dua batang, dah banyak nanti macam mane ye.....

(T______T)


5 comments:

mamifarish said...

wid, farish 5 bulan dh nak tumbuh gigi..sebab dia asik meleleh air liur, suka 'kunyah' jari sendiri, badan panas-sejuk-panas-sejuk..pastu baru perasan 2 btg gigi atas nak kuar..

amin mursyidi said...

ish2... ajmal ngan farish dah tumbuh gigi nih.... amin yang lahir dulu pon x tumbuh gg lagi.. haha

Wid Shualdi said...

mamifarish: wah, farish lg advance nampaknye. hehe...tp farish tumbuh gigi atas dulu ek, ajmal tumbuh gigi bwh...aritu ajmal pun panas badan sampai 38DegC tp demam malam je...siang tak plk. but still bwk g klinik amik ubat.

kak anis: hehe..amin dia cepat tang lain kak anis. sabar ye... ;p

mamifarish said...

farish cpt tang nak tumbuh gigi je..progress yg lain lambat..leh meniarap je wat masa ni..terlentang xleh..menyulur pun x..tp asik nak berdiri je..haha..

ala kak anis..lambat skit gigi amin rosak..hehe

Wid Shualdi said...

mamifarish: farish nak skip semua tu kot...tau2 dah boleh berlari hahaha ;p smlm perasan satu gigi ajmal bhgn atas plk dh tumbuh keluar. so, dh 3 btg lani hehe...